PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

  PDF Converter Pro نرم افزاری حرفه ای جامع و قدرتمند برای تبدیل اسناد پی دی اف به 149 فرمت دیگر است. در واقع بوسیله این نرم افزار تبدیل شما میتوانید تمامی اطلاعات موجود در یک سند پی دی اف همراه با جدول ها لینک ها، کدها و ... را بدون کوچکترین تغییراتی به فرمت دیگری تبدیل کنید. نهایت سرعت و قدرت در تبدیل و پشتیبانی از چند زبانه بودن نرم افزار از قابلیت های این نرم افزار است که آن را در میان کاربران محبوب کرده است. علاوه بر این استفاده از سیستم رمز گذاری و رمز نگاری میتواند امینت را در اسناد پی دی اف برای شما برقرار کند بدون آنکه نگران تغییراتی در محتوای اسناد باشید. اگر به دنبال یک نرم افزار دانلود تبدیل PDF قدرتمند برای اسناد پی دی اف هستید پیشنهاد میکنیم نرم افزار PDF Converter Pro را از دست ندهید.

PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

 

نرم افزار تبدیلPDF با پشتیبانی از 149 فرمت فایل

مایکروسافت ورد (DOC، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint)، مایکروسافت اکسل (XLS، XLSX)، مایکروسافت پاورپوینت (PPT، PPTX)، مایکروسافت Visio (VSD)، مایکروسافت با این نسخه ها کار میکند (WDB، WPS، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint، XLSX)، اتوکد (DWG، DXF، DWF) ، کرل دراو (CDR)، نرم افزار Corel ارائه (SHW)، WordPerfect (WP5، WP6، WPD، WPF)، WordStar (WS)، DocuWorks (XDW)، QuattroPro (WB1، WB2، WQ1)، قالب متن غنی (RTF)، فرمت متن (TXT)، اچ تی ام ال (HTM، HTML)، ویندوز مپ (BMP)، JPEG تصویر فشرده (JPG، JPEG، JP2) و غیره در 149 فرمت فایل.

تبدیل PDF به فرمت های

PDF به Word، DOC به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLS به PDF، XLSX به PDF، PPT به PDF، PPTX به PDF، VSD به PDF، WDB به PDF، WPS به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLSX به PDF، DWG به PDF، DXF به PDF، PDF، DWF به پی دی اف، CDR PDF، SHW به PDF، WP5 به WP6 به PDF، PDF، WPF WPD به PDF، WS به PDF، XDW به PDF، WB1 به PDF، WB2 به PDF، WQ1 به PDF RTF به PDF، TXT به PDF، HTM به PDF، HTML را به PDF، BMP به PDF، JPG به PDF، JPEG به PDF، JP2 به PDF، GIF به PDF، DCX به PDF، TIFF را به PDF، TIF به PDF، PNG PDF، PCX را به PDF، پی دی اف به پی دی اف، پی آر تی به PDF و غیره 149 فرمت فایل.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار تبدیل پی دی اف (حجم : 45.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان 
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار تبدیل فرمت پی دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 1260
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : سکوت
ت : 18 / 11 / 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی